ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

FAQ

Zákaznícky účet

Musím sa zaregistrovať, ak chcem objednať tovar ?

Áno, k nákupu na našom e-shope je potrebná registrácia nového zákazníka.

Akým spôsobom sa môžem registrovať u Vás ako Váš nový zákazník ?

Registrovať sa u nás môžete prostredníctvom registračného formulára na našom webe alebo emailom na obchod@slovakia-trend.sk. Následne                    po spracovaní údajov Vás bude kontaktovať náš obchodný zástupca.

Môžem sa ako fyzická osoba u Vás zaregistrovať ?

Žiaľ, u nás to nie je možné. Keďže fungujeme ako veľkoobchod, náš e-shop je určený výhradne pre podnikateľov a živnostníkov.

Čo ak som zabudol svoje prihlasovacie meno a heslo ?

Kontaktujte naše obchodné oddelenie e-mailom – obchod@slovakia-trend.sk, telefonicky 0850 111 177 alebo sa obráťte na svojho obchodného zástupcu.

Objednávky

Môžem si u Vás objednať tovar ako fyzická osoba ?

Nie, keďže fungujeme ako veľkoobchod, náš e-shop je určený výhradne pre podnikateľov a živnostníkov. Bez IČO Vás nemôžeme zaregistrovať.

Ako si môžem u Vás objednať tovar ?

Tovar si u nás môžete objednať primárne cez náš e-shop www.strendpro.sk, e-mailom na obchod@slovakia-trend.sk alebo telefonicky na čísle                0850 111 177 alebo prostredníctvom Vášho obchodného zástupcu.

Ako viem, že je moja objednávka potvrdená ?

Dostanete od nás potvrdzovací mail s položkami, ktoré ste si objednali. Týmto je Vaša objednávka u nás potvrdená. Vašu objednávku viete nájsť             po prihlásení sa na e-shope v sekcii môj účet – objednávky.

Kedy dostanem tovar ?

Tovar dostanete zvyčajne do 48 hodín od termínu odoslania objednávky. Vyhradzujeme si právo na dlhšie dodanie tovaru do 72 hodín počas TOP sezóny (01.04.2021 – 30.06.2021).

Ako prebieha doručovanie ?

Doručovanie prebieha prevažne našou vlastnou prepravou, avšak využívame aj služby externého prepravcu. Po potvrdení a vyexpedovaní tovaru Vám oznámime deň a približný čas dodania Vašej objednávky.

Aká je cena za prepravu ?

Minimálna hodnota objednávky pre bezplatnú dopravu je 150 EUR bez DPH. Pri nižšej objednávke je automaticky účtovaný poplatok za dopravu podľa platných taríf :

- 100 € až 149 € je poplatok 5 € bez DPH

- 80 € až 99 € - poplatok 10 € bez DPH

- menšie objednávky ako 79 € nevybavujeme.

Ako môžem zaplatiť za objednávku ?

Prvé tri objednávky, ktoré si u nás po registrácii vystavíte, Vám budú doručené na platbu v hotovosti ( t.z. zaplatíte hotovosťou šoférovi pri preberaní tovaru). Následne je možné požiadať o zmenu úhrady objednávky na faktúru so splatnosťou 30 dní alebo so splatnosťou 3 dni.

Mám nejakú zľavu pri platbe v hotovosti ?

Áno, za platbu v hotovosti alebo pri úhrade faktúry do 3 dní je poskytnutá zľava 3% z cenníkovej ceny.

Ako dlho platí záruka na tovar ?

Zákonná záručná lehota na každý výrobok je 2 roky.

Ako uplatním záruku na tovar ?

Po nahlásení reklamácie a požiadaní o jej zvoz je potrebné k reklamovanému tovaru doložiť fotokópiu dokladu o kúpe daného produktu

( kópia pokladničného dokladu ).

Vrátenie tovaru

Môžem objednaný tovar vrátiť ?

Neakceptujeme bezdôvodné vrátenie tovaru, pokiaľ nemá výrobnú vadu alebo nedošlo k administratívnej chybe na našej strane.

Čo v prípade, ak som objednal/a nesprávne množstvo ?

V tomto prípade môžete tovar vrátiť za týchto podmienok, že :

- tovar a obal sú nepoškodené

- máte vypísaný a nami schválený vratkový list

- súhlasíte s manipulačným poplatkom – minimálne 7% z hodnoty vráteného tovaru

( prepravné a administratívne úkony, zaskladnenie )

- tovar musí byť vrátený najneskôr do dvoch týždňov od jeho dodania

Čo v prípade, ak ste chybu v objednávke spravili Vy?

V tom prípade je nám to nutné nahlásiť najneskôr do 48 hodín a po jej preverení Vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.

Kedy bude vysporiadaný tovar po vrátení ?

Do 30 dní od dňa doručenia tovaru na náš sklad - formou dobropisu.

Reklamácie

Akým spôsobom mám nahlásiť a reklamovať nefunkčný alebo poškodený tovar ?

Najneskôr do 48 hodín je potrebné nahlásiť tovar, ktorý bol poškodený pri preprave alebo nefunkčný tovar ( zákaznícka reklamácia ). Zvoz takejto reklamácie je možné nahlásiť cez reklamačný formulár na našej internetovej stránke alebo e-mailom na : dispecer@slovakia-trend.sk. Iný spôsob nahlasovania zvozu reklamácie neakceptujeme.

Akým spôsobom mám nahlásiť nedodaný, prípadne zamenený tovar vo faktúre ?

Akékoľvek nezhody v dodaní tovaru, či sa jedná o chýbajúci tovar alebo zamenené položky vo faktúre, je potrebné nahlásiť reklamačným formulárom      na našej internetovej stránke alebo e-mailom na : nedodane@slovakia-trend.sk.

Akým spôsobom Vám môžem poslať reklamovaný tovar ?

Po nahlásení a odoslaní reklamačného formuláru ( cez web ), prípadne nahlásení reklamácie cez e-mail: dispecer@slovakia-trend.sk a následným spracovaním reklamácie sa Vám ozveme a pre reklamovaný tovar príde náš šofér. Dátum a čas Vám upresníme.

Kde získam informácie o stave mojej reklamácie ?

Všetky potrebné informácie ohľadom riešenia Vašej reklamácie získate telefonicky na 056 652 4524 alebo 0915 392 687, prípadne e-mailom                    na: reklamacie@slovakia-trend.sk.

Zákaznícky servis

Na koho sa môžem obrátiť, ak mám nejaký špecifický problém či otázku ?

Obrátiť sa môžete na svojho obchodného zástupcu alebo na naše obchodné oddelenie.